Leta i den här bloggen

måndag 4 april 2011

Träning och chokladhjärtan

Var på ett närmast militäriskt step/styrkepass idag på gymmet. Det var så himla ansträngande. En hel timme studsade vi upp och ner på den där brädan och dessimellan helt fruktansvärda plankövningar med armhävningar och magövningar med vikter. Puh! Jag är helt slut fortfarande och trots en lång stund i duschen efteråt och en väntande god pasta/kycklingmiddag när jag kom hem så känner jag mig som om jag hade feber och varje fiber i kroppen värker. Det känns nästan som om jag blivit överkörd av en lastbil.

De kalorier som jag förbrukade på träningen har jag tyvärr redan ersatt med en halv låda chokladhjärtan som jag tryckte i mig framför TV:n. Typiskt mig...

Nej nu väntar sängen. Jag får släpa min jästa kroppshydda dit. Hanna har i alla fall uppdaterat sin blogg och det var roligt att läsa om hennes öden och äventyr på Cypern. Hoppas bara det blir bättre för det lät inte å sjättepositivt som det gjorde när hon kommit till Sälen. Men det klart att det är en stor omställning att åka från vintersäsong till sommarsäsong på bara några dagar.