Leta i den här bloggen

måndag 21 november 2011

Toskana

Jag tänkte berätta lite från vår härliga resa till Toskana som vi gjorde i slutet av oktober. Jag tog massor av bilder och tänkte lägga in några stycken här men de kommer lite senare det lovar jag.

Vi åkte iväg tidig morgon klockan fem från Borås resecentrum. Vi tog bilen ner, maken släppte mig med väskorna och åkte iväg för att parkera bilen där sonen kunde hämta upp den senare. På perrongen stod redan ett par och vi började prata. Senare kom en dam med sin dotter som var i min egen ålder (dottern altså) och maken kom tillbaka och vi steg på bussen. Det visade sig vara en fantastiskt lyxig buss och när vi hämtat upp alla var vi endast 25 personer i denna stora buss så vi hade gott om plats vill jag lova.

Busschauffören och reseledaren var mycket bra. Reseledaren som hette Ann-Sofie hade sålt resan till oss och hon pratade på aldeles lagom ner genom Europa och hon fick oss att känna oss väldigt omhändertagna och avslappnade. Jag kommer att fortsätta att berätta om våra öden och äventyr här på bloggen och dessutom lägga in bilder så.... fortsättning följer....
Ha det bra alla vänner!!!