Leta i den här bloggen

torsdag 16 december 2010

Undrar ni...

...varför jag aldrig bloggar nu för tiden så beror det på att jag tränar den tiden istället. Jag kom igång 1 Augusti med att träna och har märkt att jag mår så mycket bättre när jag tränar var och varannan dag. Jag har inte någon värk längre (bara träningsvärk ibland förståss när jag tagit i för mycket eller provat något nytt som tex Functional Moves). Igår körde jag Bodypump för första gången och det passade mig jättebra. Man kör igenom många muskler med hjälp av skivstång och hantlar och jag fick inte så ont som jag trodde jag skulle få.

Har en liten downperiod när det gäller jobbet för tillfället men jag hoppas det skall ge sig. Jag har ju haft en helt otrolig arbetsglädje hela hösten och har egentligen arbetat för mycket mellan varven och nu kom visst droppen som fick bägaren att bli överfull... Det är nog övergående som vanligt.

Jag är jätteglad över att jag hade möjlighet att vara med på Hannas internationella hudterapeutexamen i Göteborg i tisdags. Det var så roligt att se hur hon och hennes klass arbetade under examinatorns vakande ögon. Examinatorn var från England och tjejerna svarade så duktigt på alla hennes svåra frågor. Redan dagen efter på Onsdagen körde E o D upp Hanna och hennes vän till Sälen där de fått arbete på Experium i Lindvallen som hudterapeuter. De är jätteduktiga och Hannas betyg är verkligen något man kan skryta med. Nästan bara MVG!!