Leta i den här bloggen

lördag 25 april 2009

Datorstrul

Callemannens dator vägrar att visa internetsidor så den står under behandling och temporärt använder jag makens dator och den har också lite svårt att samarbeta med mig tyvärr, så nu är det tredje gången jag försöker göra ett inlägg här.....



Man blir lite trött när datorerna inte vill samarbeta och stundtals skulle jag vilja ha en aldeles egen laptop hemma, där endast jag var inloggad och ingen annan. Men man kan inte få allt.



Igår kväll var Emelie här och vi grillade och hade supermysigt. Det kändes konstigt att bara vara vi fyra. Det tror jag inte vi varit någon gång sedan Hanna föddes 1989 faktiskt. Antingen har ju Callemannen varit med eller Hanna eller båda. Marcus och Emelie däremot brukar nästan aldrig vara hemma samtidigt.



Fotograf: Emelie