Leta i den här bloggen

lördag 11 april 2009

Påskafton!




Idag är det Påskafton och vi har firat den med mina föräldrar


Här tar Mamma och Calle av Buffén som maken dukade upp medans jag var och hämtade dem.

Min Pappa som fyller 90 år i september! Det är lika roligt varje gång han orkar komma hit.

Tjejerna var här igår och idag har de åkt till kusten till sina vänner. Hoppas de har haft en lika fin Påskafton där som vi. Det var soligt hela dagen och helt underbart.

I morgon tidigt flyger vi iväg till Teneriffa. Marcus som är ledig innan han åker till landet långt, långt bort, kör oss till flygplatsen och tar sedan hand om hus, katt och Callemannen. Det känns tryggt.

Nu har förståss den obligatoriska resfebern infunnit sig. Jag brukar vara nervös flera dagar innan faktiskt. Jag är lite orolig när jag flyger och när man ska åka så tidigt så kan man inte sova natten innan för man är så himla rädd att inte vakna i tid. Jag har drömt konstiga drömmar nu i två nätter, att jag klättrar på konstiga stear som håller på att ramla isär.

Hela förmiddagen idag har vi packat, och hela tiden säger jag att vi behöver ju inte ta med så mycket medan jag packar ner det ena efter det andra. Det blir liksom aldrig nog.

Nu vill jag önska ala mina bloggvänner fortsatta sköna och glada Påskdagar, för det är ju två lediga dagar kvar.

Nu blir det tyst här på min blogg en vecka, men då hoppas jag ha fina bilder att förmedla, för jag tar med min kamera förståss!