Leta i den här bloggen

söndag 6 september 2009

På topp!



Ja somliga säger att man är på topp när man är 50 och det känns faktiskt så just nu. Nu har jag firat i dagarna tre och det känns jättebra! Har man ett sånt litet pyttehus som vi, och det regnar ute så har man ju anledning att bli lite nervös när man har aviserat om "Öppet hus" eller födelsedagsmingel när man fyller år. Men tänk! Det gick aldeles utmärkt! Det var lite kaosvarning där på maken ett tag i början som inte riktigt tyckte han fick fram maten och bubblet när så många valde att komma prick klockan 15 när det skulle börja, men han kom sig så småningom och i slutet satt han lugnt ner och konverserade med folk.


Jag hade egentligen inte en susning vad han hade hittat på för jag fick inte vara hemma. Döttrarna gav mig en halvdag med frukost på hotell och efterföljande spa med bastu, bad och behandling som avslutades med sminkning på mist, så jag var väldigt tjusig och avslappnad lagom till kalaset. Kan man ha det bättre?