Leta i den här bloggen

måndag 31 augusti 2009

Oj vad klockan är mycket!

För flera timmar sedan sade maken godnatt och jag sa: "Kommer snart jag ska bara...." Ja här sitter jag två timmar senare och har bara... kollat lite på resor och runt på bloggar.

Om jag bara kunde bestämma mig för varthän vi skall resa den 12 september. Jag har tittat på Santorini (där har jag varit) Korfu och Rhodos (där har jag och dottern Mli varit) Korsika bokade jag faktiskt men när allt var klart så blev det något fel på internetsidan så allt försvann.

Vi vill ju egentligen åka någonstans där ingen av oss varit förut som till exempel Turkiet, Dobrovnik eller Sicilien, men vi vill åka från Landvetter och inte från Arlanda eller Köpenhamn och så är jag faktiskt himla sugen på Santorini igen. Jag tittade lite på Ios som verkar vara en söt liten ö men där stod det att det var en ö för festande ungdomar och då drog jag öronen åt mig. Nej vi vill ha lugnt och fint och gärna havsutsikt och så gillar jag att vänta lite. Lite spänning är det ju i det men har man otur finns inget bra kvar till slut, så jag får nog slå till snart.

God natt och sov så gott för nu skall jag försöka gå och lägga mig igen.