Leta i den här bloggen

söndag 24 oktober 2010

I Indialand bak himalayas strand...

...dar hander det konstiga saker ibland. Jag och Ewa hade en jattebra resa igar med Quatar airways via Doha dar vi fick byta plan och nar vi kom fram hit till Trivandum i staten Kerala i Indien var klockan 4 pa morgonen. Vi kom fram till hotellet senare och i sang forst vid kl 6, sa det var bara tv[ timmars somn som gallde. Vi steg upp klockan 8 och sedan har dagen gatt i ett enda svep och jag kommer sakert att sova jattegott i natt.#

Vi dricker bara vatten, ortte och juicer och ater vegetariskt och jag ar tyvarr redan trott pa det efter 3 mal sa nu undrar jag hur detta skall ga? Vi far bade oljemassage och ortmassage. I tva och en halv timma har jag idag blivit knadad.

Tangentbordet har saknar det mesta och morse forsokte jag komma in pa mina mail men fick nobben. Facebook likadant, men nu nar jag provade den andra datorn som hade en lite fraschare webblasare sa gick det. Det var bara stort omojligt att hitta vissa tecken som snabela till exempel. Nu ar jag dodstrott och det ar markligt vad manga a o och a jag behover nar det inte finns! Nu ar klockan snart nio har pa kvallen och jag ar dodstrott!