Leta i den här bloggen

fredag 15 maj 2009

Husvisning och hundköp

Ja det är INTE vi som köpt hund, det vill jag säga med bestämdhet, det är är vår äldsta dotter och måg. De har köpt en japansk spets som de ska hämta i morgon! En liten gullig valp som är aldeles vit. Jag är mycket nyfiken och jag får inte se den i morgon eftersom jag ska åka till Strömma på återföreningsträff just när de skall hämta den. Men kanske jag hinner se den när jag kommer hem.

Idag har vi varit och tittat på ett torp som de också är intresserade av att köpa. En liten idyll ute i skogen minsann. I morgon ska vi titta på en liten gård som de också är intresserade av. Har man köpt hund kan man ju inte bo i en lägenhet i stan.

Nu är det ju äntligen fredag och huset är städat och jag har varit ute och plockat nässlor till maken som skall göra gravad röding med nässelsås! Mums det ska bli godis!