Leta i den här bloggen

fredag 4 december 2009

Äntligen fredag!

Nu ska jag snart gå från jobbet.Hittade en sån söt liten låt av en tillfällighet på youtube, Melissa Horn med låten Hanna:Nu undrar ni kanske varför jag plötligt börjat lägga in låtar här på bloggen och det beror delvis på att jag numera måste ha musik i bakgrunden när jag sitter vid datorn på jobbet för min nya hårddisks fläkt låter så fruktansvärt högt! Jag är ju en ljudkänslig person och då måste jag ha musik som överröstar det enerverade ljudet.

För att vara rättvis så får jag väl även lägga in denna låten: Undrans varför den sista låten inte är lika timid som den förra?????? Lite mer hårdrock där. Don efter person??

Ja och så har vi ju den här med Håkan Hellström..... fast jag gillar ju inte Håkans sångröst men låten är ganska häftig! Trevlig helg! Vilket betyder enligt maken att det är min tur att städa idag!