Leta i den här bloggen

torsdag 31 december 2009

En plats i solen


Idag blev en planerad långpromenad minimerad till en väldigt kort sådan, då det var 14 minusgrader ute. Vi hade förberett oss väl och tagit på oss "lager-på-lager", men vad hjälpte det när jag envisades med att knäppa bilder hela tiden och då måste man ta av sig lovikkavantarna och dessutom blir man fort kall när man har känsliga fingrar som jag. Det var nämligen vackert som på ett gammalt vykort ute.


I morse när jag vaknade satte jag på TV:n och tittade på mitt nya favoritprogram En plats i solenDet är ett brittiskt program där en mäklare åker runt med par och visar hus utomlands. Jag har hört om programmet för flera år sedan men först nu har jag börjat titta på det. Jag tror nog att jag kommer att tröttna på det, för det sänds varje dag, men just nu är det mitt favvoprogram no 1.