Leta i den här bloggen

torsdag 25 mars 2010

Mat är gott!

Ikväll var det dags för det fackliga årsmötet och efter 11 år på olika positioner har jag äntligen avgått och fick en fin blombukett. Jag har varit allt från ordföranden till kassör och nu känner jag mig färdig med den biten. Jag känner mig dock ganska nöjd med mitt beslut och jag har lärt mig mycket.

Vi avnjöt en måltid på den nyöppnade restaurangen i villastadenoch den fick klart väl godtjänt faktiskt. Jag hade mina misstankar om att den var bra och efter Borås Tidnings reportage i Söndag blev man ju ändå mer sugen på att gå dit. Jag åt deras fisk och skaldjursgryta och den var gudomlig!

När jag kom hem hade maken gjort våfflor med sylt och grädde och då blev jag ju tvungen att trycka i mig två så nu skall jag gå till sängs mätt och nöjd.