Leta i den här bloggen

måndag 11 augusti 2008

Hur svårt kan det va!!!!

Jag är nog ett hopplöst fall.
Satt nu när jag tyckte att jag hade lite tid och försökte skaffa mig ett konto på Delisious för jag ville ju ha lika fina moln som mina arbetskamrater. Men jag gick bet IGEN!
Det blir så komplicerat eftersom jag använder olika webläsare. Mozilla och Explorer.

Sedan försökte jag skaffa ett konto på Photoshop express en länk som vi fick på avslutningen. Bra tyckte jag eftersom jag gått två fem-poängs högskolekurser i Photoshop men jag har ingen tillgång till Photoshop. Det kan ju vara bra att mixtra lite med sina foton. Lyckades det då? Nej jag fick hela tiden en skylt med att jag inte kunde installera Flash...nånting. Inte känner jag för att gå till någon "administratör"

Jag ger upp! Varför skall det vara så krångligt med tekniken???!!!
Känns som jag inte har tid att försöka sätta mig in i hur man gör. Jag tycker det skall vara enkelt.