Leta i den här bloggen

lördag 24 oktober 2009

Master of Science


Så här ser våra fina diplom ut om man nu bryr sig om den detaljen. Jag gör det INTE men vi fick en anledning att fira och träffas jag och min älskade M!

Vi hade sagt det redan innan vi blev färdiga magistrar för ett år sedan att vi skulle återförenas på diplomeringshögtiden på högskolan och så blev det! De åkte upp från Helsingborg och vi firade med kräftkalas och vi hade så trevligt! Marcus var ju hemma nu och Emelie, Dennis och även Hanna kom upp och de hade fixat en jätterolig tipspromenad. Maken hade gjort lite blindtester på olika dricka och jag hade gjort ett sånghäfte. M och R hade gjort en filmquizz och kvällen var bara så lyckad som den kunde bli! Emelie har nu tagit över min roll att studera och siktar på en kandidatexamen om tre år.GodisCalleSå här tuff kan en nybliven 13-åring se ut!Ölhävningen ingick i tipspromenaden Emelie hade ordnat!