Leta i den här bloggen

tisdag 3 november 2009

Gjorde nu en sökning på mig själv på Google för skoj skull och hittade massor av information minsann. Det går inte göra så mycket som inte sätter spår.

En lite lustig grej var faktiskt att jag har ju skickat in några bilder till läsarbilden i Borås Tidning förra året och båda kom med. Nu skickade jag in två bilder i september och ingen kom med i den tryckta bilagan. Jag var lite gramse över detta, men ser man på, nu hade de sent om sider publicerats på nätupplagan i slutet av oktober!

Ola Högberg hade också skickat in två bilder och fått dem publicerade på nätupplagan. Jag tycker personligen att båda hans bilder är helt fantastiska och tycker det är konstigt att de inte kommit med i den tryckta upplagan. Han borde få pris för dem tycker jag. Klicka på dem så de blir större så syns det att hans kort är väldigt konstnärliga!