Leta i den här bloggen

söndag 15 mars 2009

Fototriss:Spegelbilder


Dagens tema i fototriss är spegelbilder. Jag hade några foton från i julas som passade mycket bra på temat och så tog jag den sista bilden för att komplettera trissen.

Om du vill vara med i fototriss så gå in här. Där kan du se fler tolkningar på temat också.





Den första bilden tog jag på julaftonsmorgonen, när Hanna gör sig iordning.
Den andra bilden är tagen på våra kyrkfönster som jag lät renovera och sätta i speglar när vi flyttade från Tvärred. De gamla fönstren hittade vi på en utav flygelvindarna och jag blev så kär i fönstren. Det var ett tiotal från början, men jag sålde några och gav bort några.
Den sista bilden är en utav våra speglar från Tvärred, som vi nu har i sovrummet.
En liten bonusbild som jag tagit av vår hallspegel och vinklat i Paint. Den hör dock inte till trissen.
Ha en skön söndag