Leta i den här bloggen

onsdag 3 september 2008

Bilder med nya kameran

Calle med Maja

Lite bilder hanns med att ta när jag kom hem. Båda tjejerna kom upp och åt papplans goda viltlax. Hanna hade med sin lilla kattunge Lizzie som var så söt och go. Maja och hon fräste lite på varandra så vi vågade inte ha dem ihop.

Flickorna musicerade lite för födelsedagsbarnet.Det finns ju jättemycket att lära sig med kameran. Än så länge tar jag bara på Autoläget med lite olika inställningar på objektivet. Jag tog lite nattbilder på min ivrigt blommande Awekening. En helt underbart tacksam ros,med en helt underbart tacksam kamera. Bilderna blir ju helt annorlunda än med kompaktkameran. Och jag som egentligen var nöjd med den.

Ibland vet man inte sitt eget bästa.

Tur man har en familj som vet.

Hur lyckligt lottad är man inte?