Leta i den här bloggen

söndag 28 september 2008

Solen värmer inte längre!

Jag upptäckte när jag skulle jobba lite i trädgården idag att det var inte alls skönt ute. Det var riktigt kallt. Jag köpte lite lökar igår och tänkte sätta dem och det drog naturligtvis med sig en massa annat. Ja visst ja jag lovade att vattna och det nyköpta silverpäronet fick visst inget stöd förra helgen när det planterades. Ja så kan det se ut, när man går där i trädgården hittar man massor av uppgifter. Tiden rinner iväg och hjälp vad klockan blev mycket. Jag som skulle ta en tur till lampaffären och köpa utebelysning, biblioteket och lämna tillbaka böcker och en sväng till Yrjö skulle jag ju också. Han var med i BT idag och det såg så fint ut i ateljen så jag måste bara dit och titta hur det kan se ut när han städat undan en massa! Här hittar ni en gammal artikel från förra året. Här finns ännu en lite färskare med bild på hans stora äpplen.