Leta i den här bloggen

tisdag 2 september 2008

Organisationsfunderingar

Jaha nu har jag äntligen fått ett par dagar som jag kan pusta ut efter en hektisk höststart. Det har varit sjukt mycket att göra när jag har haft mina informationspass och denna veckan har jag tagit ett extra pass på torsdag eftermiddag. Kassan behöver växlas ideligen och kopieringskortsautomaten fick "ett spel" igår.

Igår blev vi klara med vår magisteruppsats och skickade in den till seminariesekretariatet för granskning. Det är helt underbart att vi är klara!!!!
Kan inte fatta det! Det tråkiga är ju att M flyttar hem till Skåne igen och livet går vidare utan henne. Men det tråkiga får jag inte tänka på förrän vi har har försvarat vår uppsats och gjort de kompletteringar som skall göras efter seminariet. Ja man vet ju inte om man blir godkänd och inte ens om vi får gå upp i september. Nu väntar en vecka i spänning för besked om vi får gå upp.

Vi ska ju välja vad vi vill göra i nya organisationen och det blir mycket funderingar en vecka på vad man verkligen vill och vad man helst vill. Jag har ju jobbat med det mesta här på biblioteket under mina fjorton år. Allt förutom tidskriftsprenumerationer och undervisning har jag hunnit med så vad skall man välja????