Leta i den här bloggen

söndag 25 januari 2009

ÄLSKAR SÖNDAGAR!!!!!!!

Åh vad jag njuter av helgerna. Inte gör jag särskilt mycket. Vi kopplar mest av faktiskt, löser korsord, sover länge, äter gott och så.

Ikväll ser jag fram emot Mia och klara som kommer med nyinspelade avsnitt. De är ju bara helt underbara! Bäst tycker jag om Gulletussan och Tabita, men Rolle är också en favorit!

I helgen har vi köpt present till Hanna, men vad det är kan jag ju inte avslöja här för hon läser min blogg. Hon och Marcus fyller ju år på Onsdag. Marcus är ju tyvärr inte hemma. Han är kvar i A-jaur. Det är skönt att han inte är kvar i landet långt långt borta, men tyvärr ska han ju tillbaka dit till vår bestörtning och vara där i åtta månader, men den dagen den sorgen. Förhoppningsvis ska väl det gå bra det också. Han kommer väl hem då och då.

Maken har som vanligt lagat maten idag. (Igår hade han ledigt för då var vi hos min bror vars dotter fyllde tonåring) Tyvärr kvalificerar sig inte makens rätt till min mat och vinblogg och mitt foto kvalicerar sig inte heller till att visa upp egentligen, men eftersom jag ändå tog bilden så kan jag lika gärna lägga upp den här. Men när man sitter i sin datorvärld så blir det helt enkelt lite stressigt när maken ropar: Ska du ta nån bild på maten så får du göra det nu, för nu ska vi äta! Ja och jag hade ju inte stativet ready och så så då blev bilden lite suddig. Det är en fläskkotlett med en ädeloströra på som inte var helt lyckad faktiskt men man kan inte alltid lyckas!