Leta i den här bloggen

tisdag 13 januari 2009

Man lär sig hela tiden.

Nu har jag (förhoppningsvis) snabbat upp min blogg lite. Jag pratade med en exgranne igår och hon berättade för mig att hon nästan inte vågar gå in på min blogg längre för det har hänt flera gånger att datorn hängt sig! Nej det vill man ju inte vara orsak till så jag tog bort en fasligt massa sidoelement och begränsade inläggen till 7 på huvudsidan.

Det finns hela tiden nya saker att lära sig på mitt jobb och det är verkligen roligt. Jag har ju fått en hel del nya krävande arbetsuppgifter och idag har jag suttit och lagt schema mellan alla möten jag varit på. Det är verkligen roligt med nya utmaningar tycker jag.

Telefonsamtal från sonen i landet långtbortifrån kom ikväll och det var ju roligt. Inte trodde jag han skulle ringa så snart! Allt var lugnt och bra. Mat hade de fått och var sin säng att sova i också så det skall nog bli bra.