Leta i den här bloggen

torsdag 30 oktober 2008

too much?


Är man ledig så är man! Nu är Ellen Keys andra devis på plats också som jag också vill leva efter. Därför har jag satt den i trappan där man går mycket.

Tur att jag ska jobba imorgon. För övrigt är jag helt slut nu för jag fick ju städa ikväll också efter mina målningsorgier och i morgon hinner vi inte med städning eftersom jag har köpt teaterbiljetter.



Dessutom har jag två citat kvar som jag har förberett för målning. Jag ska bara köpa svart och röd matt färg i morgon för de ska jag måla i svart, rött och grått. Blev ni nyfikna? Då får ni titta in på Söndag för då ska de vara färdiga.

Undrans vad maken kommer och säga när han kommer hem från hockeyn, han som tyckte att jag nog skulle sluta nu .

Jag får hoppas på att det är som citatet i vårt sovrum numera: Amor vincit omnia= Kärleken övervinner allt.

Nu ska jag städa färdigt.