Leta i den här bloggen

torsdag 4 juni 2009

Jag fick ju faktiskt fler blommor av tjejerna på mors dag och då får jag ju visa bilder på de också naturligtvis. Rätt skall ju vara rätt, det är inte bara Marcus som skall ha uppmärksamhet.En hel flock eller bukett med vita vackra rosor hade Hanna köpt.

och en vårblomma från Emelie.

Ikväll var vi på afterwork på Harrys och efter det gick vi och tittade och lyssnade på Caroline af Ugglas på stora torget. Hon var underbar! En sån kvinna! Hon ser inte mycket ut för världen men vilken röst och vilken carisma!



Tyvärr hade jag ingen kamera med mig


Men det finns andra sätt att hitta bilder som tur är.

I morgon blir det Göteborgsoperabesök igen och vi skall se Romeo och Julia. Det är ju ingen riktig operaföreställning utan någon slags konsertversion av något slag, men det skall bli roligt att träffas igen vi i dammiddegänget. Vi skall äta i operarestaurangen och det var några år sedan jag gjorde det, så det skall bli spännande att se om maten är bra.

Maten på Harrys är väl inte den alra högkvalitativa precis, och det är knappast något jag vill rekomendera, men man blir ju mätt i alla fall