Leta i den här bloggen

onsdag 25 juni 2008

Lärande

Denna blogg skapades för att dokumentera mitt lärande i 23 saker-projektet, något som jag alls inte har gjort!

Istället har jag skrivit mest om väder, renoveringsprojekt, trädgård, mat och blommor. M a o mina intressen. Jag har dock inget dåligt samvete för jag har gjort det hemmifrån på min fritid och det har fört det goda med sig att jag lärt mig en hel del ändå.

Nu sitter jag dock på jobbet och skriver detta för jag har tänkt att när jag "fick tid över" skulle försöka lära mig allt det där om Google Reader, Delisious och Docs. Vi har ju trots allt fått tid till detta och nu ska vi se hur det går.

Jag jobbar bara två och en halv dag till och lite annat har jag naturligtvis att göra. Jag har hand om Fjärrlånen nu två dagar och har infopass, bakjour och inköp.

Det är ganska sköntnär det blir lugnt och stilla i biblioteket och det inte längre är så hektiskt och stressigt.

Lika roligt blir det dock när allt sätter igång igen i Augusti/September och alla arbetskamrater kommer tillbaka till jobbet och allt blir som vanligt igen. Konstigt att det är så.