Leta i den här bloggen

fredag 27 juni 2008

Äntligen semester!


Nu börjar vår semester! Underbart! Det blev sent idag för jag hade mer att göra än jag trodde, så jag kom inte hem förrän aldeles nyss. Det hade det goda med sig att jag slapp att städa för det hade redan maken hunnit med. Fniss fniss. Det blir väl min tur en annan gång.

Inte hann jag med mitt lärande i 23-saker nu heller före semestern eftersom jag har fått lite nya arbetsuppgifter som tog en massa tid. Det är förvisso roligt med nya arbetsuppgifter och det är ju de som är prioriterade och det primära man skall syssla med på jobbet.

En rolig sak som jag måste berätta är att fotografen som jag skrivit om tidigare här i min blogg, tyckte Hanna var så fotogenic så hon har tagit med en förstoring på sin årliga utställning på Hofsnäs i år! Det tyckte vi var så kul för vi åker dit varje sommar och tittar på hennes fina fotoutställning. Jag vet bara inte vilket kort det blev, så det får vi se. Jag kommer att ta ett kort och lägga upp här på bloggen. Men besök gärna Hofsnäs och titta själv på hennes fina foton om ni tycker om naturporträtt. Hon är duktig Ann-sofie Ekman.

Köpte en T-shirt till Calle från Me & I (eller som jag trodde det hette Meandi, fniss) som var väldigt lik den min kära make hade på 70-talet när vi träffades. Kul va! Så här söt är han in den.