Leta i den här bloggen

fredag 16 maj 2008

Härligt med skratt på jobbet!

Man sitter ju så bra till här så man hör hur kul arbetskamraterna har som sitter i arbetsrummet bredvid. De testar "second life" och skrattar hejdlöst. Det är väl bra att vi får ha kul på arbetet. Här tillbringar vi ju nästan en tredjedel av våra liv. Skrattet är oerhört förlösande och viktigt.

Själv känner jag mig hejdlöst "efter" när det gäller 23 saker. Jag har helt enkelt andra saker att pyssla med nu. Jag ser dock ljuset i tunneln nu så det återstår inte så många veckor tills jag kan få lite andrum. Kanske kommer då tiden för att hinna kolla in delicious och allt det där andra som jag inte hunnit. Kanske kan jag också då få lite moln på min blogg, som de flesta här på jobbet har. Men second life...där går nog gränsen för mig ändå. Förutom då att man får skratta på arbetstid.... Nej jag tycker man kan använda tiden bättre. Skrattar gör jag mycket ändå. För mig känns dataspel överflödigt, men därmed är inte sagt att jag unnar alla andra att göra det.