Leta i den här bloggen

onsdag 21 maj 2008

Bildbehandling

Hittade mina gamla bilder från digital bildbehandlingskursen som jag gick i vintras på mitt USB-minne! De hade jag totalt glömt bort. Ikväll fick jag dessutom en anledning att sätta mig ner och jobba lite i Photoshop, då jag skall göra en affisch som vi skall ha på Hannas studentskylt. Jag känner mig lite ringrostig för det var sex år sedan vi hade en student sist.

Vad man glömmer fort! Jag måste verkligen fräscha upp mina kunskaper så de inte hamnar någonstans i min minnesbank där de riskerar att fullständigt begravas. Jag ser fram emot allt jag skall göra när jag inte måste sitta med uppsatsskrivningen mer. Nu känns det som om jag fått mer än nog av den senare biten!

Den första bilden föreställer Tosserydsjöarna och den bilden tog jag på en promenad Nyårsafton 2006.Bilden här under är ju min älsklingsblomma som vi har fått en hel bukett av vår dotter Emelie i förskott till vår bröllopsdag som vi har i morgon! 27 år har vi varit gifta min make och jag! Vad tiden går!