Leta i den här bloggen

tisdag 10 februari 2009

Igår kunde jag inte skriva något blogginlägg för Callemannen och maken hade med båda datorerna till K-stad. Jag fick lite abstinens där en stund mellan TV-programmen.
Snart var jag dock tröstad av TV-programmen "halv åtta hos mig" och sista delen av "Stormen" som jag tycker är bra program.

Halv åtta hos mig har ju nu gått in på sin andra säsong och är en dokusåpa helt i min smak.

Denna veckan har börjat bra. Jag har gått till jobbet varje dag liksom förra veckan och igår skakade jag till och med fram min gamla stegräknare och den landade på drygt 17 000 steg. Det berodde på att jag tog en lunch på stan med en gammal kompis och det var en bit att gå plus att gå till och från bussen på kvällen är ju också en bit.

Idag blev jag dock hämtad på jobbet av maken och då stannade stegräknaren på drygt 9 000 steg bara.

I morgon blir det promenad på arbetstid 1 timma så då får vi se vad stegräknaren landar på!