Leta i den här bloggen

söndag 15 februari 2009

Späckad vecka!

Den vecka som kommer nu känns som väldigt späckad med mycket jobb! Jag har massor att göra och jag vet inte riktigt hur jag skall hinna allt, men det ger sig. Som tur är försvann migränen till slut igår kväll, men den var verkligen bland de värsta anfall jag haft. Ett tag på morgonen var den helt hanterlig och jag trodde den skulle ge sig helt efter lite frisk luft när vi gick en promenad i det vackra vädret och för säkerhets skull tog jag solglasögon på mig. Nej migränen blev värre igen och tilltog hela kvällen. Hur hade det gått om jag blivit tvungen att vara hemma i morgon! Jag har ju redan varit från arbetet två dagar då vi var i Lund/Malmö. Två riktigt trevliga dagar. Synd att man inte får resa ut lite oftare, det ger mersmak.

Vi var bortbjudna igår till vårt älskade Tvärred och det var så roligt att träffa vår forna granne igen. Det kändes så härligt att köra vår gamla väg som vi gjorde förr. Det kändes inte som om det förflutit någon tid alls. Konstigt man kom ihåg varenda gupp på vägen. Synd bara att jag hade så ont i huvudet som gjorde att vi fick åka ganska tidigt hem. L hade gjort en jättegod laxtårta och så fick vi Sachertårta till kaffet.