Leta i den här bloggen

fredag 27 februari 2009

Show and tell:Fredagstema

Dagens tema är oumbärligt och fler som bloggar om detta finns på Fritt ur hjärtats blogg (se här intill)
Egentligen finns det väl inget som är oumbärligt förutom solen, vatten, mat o s v, men för mig finns en del saker som känns som om de är oumbärliga, som:
Kaffet på morgonen I morse var det slut och jag drack inget förrän jag hade efter en timmas promenad kommit fram till jobbet och då var det gott!

Mina linser Jag klarar mig inte utan dem, de är suveräna. Min optiker har ställt in mina linser så jag har ett läsöga och ett som jag ser på långt håll med, så jag behöver inga särskilda terminalglasögon eller läsglasögon. Ibland måste jag ta ur dem på kvällarna för de skaver och då är jag hänvisad till ett par glasögon som jag bara ser på långt håll med.