Leta i den här bloggen

fredag 13 februari 2009

Närmast hjärtat


Show and tell: fredagstema är som Simone bestämt denna månad: närmast hjärtat och visst passar det bra idag så här en dag före alla hjärtans dag. Allra närmast mitt hjärta finns min man och mina fyra barn naturligtvis.

Idag när jag kom hem efter en lyckad och jättetrevlig tjänsteresa från Skåne så har jag detta jättefina kort från en vän som finns mycket nära mitt hjärta! Tack M och jag tänkte jättemycket på dig när jag passerade din promenadstig i din stad med tåget i går och på hemvägen idag!

Maken hade städat huset, köpt rosor och nu står han och lagar ankbröst så hur skulle man kunna ha någonting närmre hjärtat än just honom!

Dagens inlägg blir tyvärr lite kort eftersom jag har ådragit mig en präktig migränhuvudvärk på resan tyvärr. Jag gjorde dessutom misstaget att dricka några klunkar rödvin nu för en stund sedan innan maten för enligt min envisa devis: "huvudvärken kan ju inte bli värre" stämmer ju aldrig tyvärr.

Tusen kramar!