Leta i den här bloggen

lördag 18 juli 2009

Semestern snart slut

Nu återstår bara några få dagar kvar på semestern och visst är det lite vemodigt.

Igår hade vi en fanastiskt dag hemma med solsken och vi tillbringade den med att bara njuta av vår trädgård. Det blev grill med hela familjen samlad på kvällen och vi kunde sitta på balkongen utan vare sig mygg eller kyla. Det var helt perfekt.

Marcus kom ju hem samtidigt som oss ungefär och det känns skönt att ha honom hemma nu några dagar innan han far tillbaka till landet långt-långtbort-i-stan igen.

Jag har ju som vanligt tagit en massa foton på semestern och några har jag publicerat här redan och några är publicerade på facebook.

Jag skall lägga upp fler här men nu ska jag faktiskt ta mig en skogspromenad för att leta lite pinnar till trädgården och plocka blåbär.