Leta i den här bloggen

måndag 25 februari 2008

Shopoholic?


Är jag en Shopoholic nu eller vad det heter? Igår handlade jag myskläder och idag... köpte jag nya fina ljusblå handdukar till badrummet+ två stora badhandukar i en gråblå färg (någon har kallat den färgen potatisfärg) Jag kände bara att jag längtade efter en blå färg på handdukar i badrummet. Egentligen ville jag ha handdukar åt det turkosblå hållet men det fanns inte på Wäveribolagets fabriksbutik, så då blev det ljusblå.

När jag kom hem med dem kände jag mig lite osäker på om de verkligen passade i badrummet. Färgen skulle varit lite mer åt turkos, kolla in den turkos värmeljushållaren på spegeln. Den färgen är ju bara så klockren!

Lyxproblem, Nu fick jag åtminstone träna mig på att ta en bild och lägga in den direkt i bloggen, och det var det som var syftet med dagens inlägg.

Idag skippade både jag och min skrivkompis M kvällskursen eftersom vi satt länge och jobbade med magisteruppsatsen och vi ville inte avbryta när vi hade kommit igång så bra. Man blir dessutom ganska trött av kreativt arbete, så det var skönt att bara åka hem och ta det lite lugnt idag när Anders var hemma.