Leta i den här bloggen

lördag 16 februari 2008

Underbara lördag

Jaha då har man varit duktig igen då och varit på våtvästträning på morgonen. Idag hade vi ingen ledare för han hade försovit sig eller missat på annat sätt. Vi fixade dock bra själva för några som tränat länge, visste var västarna och musiken fanns, så det blev ett riktigt bra pass ändå.

Idag ville jag åka till Göteborg och handla lite attiraljer till huset, men maken var inte så pigg på detta, så det fick bero. Jag får väl ladda till lite senare i vår och stå på mig, så får jag nog med honom. Du kan väl hitta någon annan att ta med dig, säger han men det är ju inte lika roligt. Ja så mycket bryr han sig om vad jag köper till huset. Vi har dock bestämt oss för att istället för uterum, bygga en rejäl altan och kanske ett växthus istället. Det skall vi sätta igång med så snart som möjligt så vi kan njuta här i vår när solen blir varmare!