Leta i den här bloggen

tisdag 1 april 2008

Känslor av saknad

Fick se mitt gamla kök i dagens BT på förstasidan av del 2 och det gav mig en känsla av saknad. I nätupplagen av BT har artikeln dock fått en annan bild på den gode Leif Mannerström.

Jag kommer också att sakna mina arbetskamrater denna månaden känner jag. Jag kommer främst att sakna fikastunderna, då man sitter och pratar om alla möjliga ämnen. En månad går dock snabbt och nu skall jag försöka koncentrera mig på litteraturkritik, receptionsforskning och vår analys av recensioner.

Det där med nyhetsflöden är inte så dumt. Jag lade in Högskolans nyhetsflöde som sidoelement i min magisteruppsatsblogg, och igår och idag kunde jag då läsa om vår pensionerade arbetskamrat Inger. Kul! Nu har jag också fått mer tid över att sätta mig in i dessa nya saker under projektet 23 saker och det är bra. Jag kan ju också gå in på arbetskamraternas bloggar om jag skulle få abstinens, och det är bra.