Leta i den här bloggen

lördag 5 april 2008

Motorsågsmaken


är i farten i dag. Jag ville åka till hem och trädgårdsmässan på Åhaga men jag får minsann vänta tills maken behagar att bli färdig i trädgården. Ja det gör jag gärna för det är ganska risigt på den lilla del av vår trädgård som är lite beväxt. Den har lämnats helt vind för våg i flera år tror vi och som tur är så har maken blick för det där med träd efter en yrkeskarriär där han startade som skogshuggare.Ja så här blev det, när vi blev färdiga! Jag inser att det inte syns så mycket på de här små bilderna, men det blev mycket finare nu efteråt. (Men man kan ju dubbelklicka på vänster musknapp för att få upp bilden om man nu skulle vara superintresserad)

Jag fick hjälpa till också och släpa ner alla grenar (för det blev oerhört mycket) ner till våra goda grannar som också vårstädade och eldade en brasa. Men vi hann också åka på hem och trädgårdsmässan och fick lite inspiration.